La mascareta deixa de ser obligatòria en espais exteriors
La normativa, aprovada pel Consell de Ministres, entra en vigor aquest dissabte, 26 de juny. Es recomana tenir una sempre a mà en cas que no es puguin garantir els 1,5 metres de distància de seguretat o en el casos que encara sigui necessària.
Gairebé un miler d’infants participa als casals d’estiu de l’Ajuntament
Les propostes s'han posat en marxa aquest dilluns, 28 de juny, i acabaran a final de juliol.
Una cinquantena de joves participa al Casal d’estiu juvenil
Les activitats es faran del 28 de juny al 30 de juliol i el centre d’interès serà les reflexions sobre valors i conductes a partir de la sèrie de televisió Élite.
El Consell Comarcal del Vallès Occidental obre dos nous espais virtuals de la Xarxa Jove Vallès
Es tracta d’un nou portal web (http://xarxajovevalles.ccvoc.cat) i un compte d’Instagram (@xarxajovevalles) que aglutinen tota la informació destinada al jovent.
Activitats del 28 de juny al 2 de juliol per commemorar el Dia de l’Alliberament LGTBI
Un dels actes més destacats del programa és la presentació pública, el dia 2, de la Taula local LGTBI.
Satisfacció municipal per l’anunci d’Adif de l’adjudicació de les obres de millora a la zona de Font Freda
Adif Alta Velocidad ha anunciat l’adjudicació de treballs per rehabilitar la tanca de l’antic camp de futbol, el condicionament de l’accés a l’escola bressol Font Freda, la creació d’una nova zona d’aparcament i la instal·lació d’enllumenat a la zona. L’Ajuntament reclamava l’execució d’aquestes obres des que van finalitzar les obres de la Línia d’Alta Velocitat, en gener de 2013.
Aprovació provisional de la modificació del PGM a Mas Duran per afavorir la construcció d’habitatge protegit de lloguer
El canvi de planejament es va aprovar inicialment al Ple de març del 2021 i suposa modificar per a ús residencial part de la zona prevista per a zona comercial de tres finques de l’avinguda Europa.
L’Ajuntament reclama de nou que les urgències de Montcada i Reixac es puguin atendre al CUAP Cerdanyola-Ripollet
Entitats veïnals han fet arribar al consistori queixes d’algunes persones a les quals se’ls ha negat atenció en aquest centre per no ser-ne el de referència.
Aprovada la millora del projecte d’urbanització del solar que ocupava l’antic Mercacom
Tots els grups amb representació a l’Ajuntament van donar llum verda, de manera provisional, la modificació del Pla Especial d’ordenació de volums i concreció d’alineacions d’aquesta illa, actualment buida, que formen els carrers de Santa Fe i Anselm Clavé, així com el passatge Santa Fe i la plaça d’Espanya.
Aprovat el conveni entre Ajuntament i Generalitat per construir la nova escola bressol a l’Institut Escola El Viver
L’actuació tindrà un cost d’1.800.000 euros, que avançarà el consistori i la Generalitat de Catalunya retornarà al consistori en tres anualitats.
Tipus Tots Agenda Avisos Notícies Ofertes de feina Categories Totes les categories Temàtiques Totes les temàtiques Carnaval Comerç Comunicació i Protocol Cooperació i Solidaritat Cultura Educació Emergència sequera Esports Festa Major Gent gran Habitatge Igualtat Joventut Medi ambient Montcada Avança Museu Municipal Nadal Participació Policia Local Polítiques d'inclusió Protecció Civil Sant Jordi Servei Local de Català Serveis municipals i via pública Serveis socials Soterrament Solidaritat Ucraïna Urbanisme i llicències d'obres Voluntariat Xarxa d'Equipaments Any Mes Tots Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre Ordre El més antic El més nou Cercar