Clou una Festa Major que continua amb l’alta participació d'anteriors edicions
El Parc Antiga Cerveseria, un dels principals escenaris de la celebració, ha acollit un total de set espectacles amb una molt bona afluència de públic.
Festes per celebrar la fi de curs als centres cívics
Les celebracions clouen la temporada als centres cívics La Ribera, Can Cuiàs, l'Alzina, Casino i Casal de la Gent Gran Casa de la Mina.
Torna el programa d’activitats d’estiu al Rec Comtal
Tots els caps de setmana des del 15 de juny fins al 8 de setembre hi haurà propostes de dinamització social i cultural al tram del canal entre Can Sant Joan i Vallbona.
Deu regidors s’acomiaden del Ple de Montcada i Reixac
Deu regidors es van acomiadar públicament ahir dimecres, 12 de juny, del Ple de Montcada i Reixac durant la sessió plenària extraordinària celebrada a la Casa de la Vila, que com a únic punt de l’ordre del dia tenia l’aprovació de l’acta del passat mes de maig.
El Pavelló Miquel Poblet acull aquest vespre l’entrega de premis de la Nit dels Campions
Es tracta d’una iniciativa de la Federació Catalana de Futbol (FCF), que reconeix a tots els equips que aquesta temporada han guanyat les seves categories tant en el futbol base com en el futbol sala base.
Entra en funcionament el primer correcan del municipi
Aquesta setmana s’ha posat en marxa un parc caní al parc de la Llacuna, a la zona de Mas Duran.
Bona acollida de la pàgina web de la Festa Major de Montcada i Reixac 2019
Des de la seva posada en funcionament el passat 23 de maig, el portal web festamajor.montcada.cat ha registrat 5.419 usuaris únics, que han deixat un total de 28.649 pàgines vistes.
La Nit dels Campions omple el Pavelló Miquel Poblet en l’homenatge als campions del Vallès Occidental
Prop de 1.100 persones assisteixen a l’entrega de premis als campions i campiones comarcals de lligues de futbol i futbol sala de la temporada 2018-2019.
La nova Corporació municipal es constitueix el 15 de juny
El Ple de Montcada i Reixac tindrà representació de quatre grups municipals i dels 21 nous regidors i regidores, 12 s'hi incorporen per primera vegada.
La 12ª edició del Diltet finalitza amb la participació de prop d’una cinquantena de joves
El Parc Antiga Cerveseria ha acollit aquest matí la cloenda del Dispositiu Local de Transició Escola-Treball (Diltet) 2019, el projecte de formació per a nois i noies d’entre 15 i 25 anys que busca ajudar al jovent a completar els estudis de secundària i/o incorporar-los al mercat laboral.
Tipus Tots Agenda Avisos Notícies Ofertes de feina Categories Totes les categories Temàtiques Totes les temàtiques Carnaval Comerç Comunicació i Protocol Cooperació i Solidaritat Cultura Educació Emergència sequera Esports Festa Major Gent gran Habitatge Igualtat Joventut Medi ambient Montcada Avança Museu Municipal Nadal Participació Policia Local Polítiques d'inclusió Protecció Civil Sant Jordi Servei Local de Català Serveis municipals i via pública Serveis socials Soterrament Solidaritat Ucraïna Urbanisme i llicències d'obres Voluntariat Xarxa d'Equipaments Any Mes Tots Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre Ordre El més antic El més nou Cercar