Primers passos per crear una Xarxa de Suport a la Seguretat als polígons

Dimecres, 4 de desembre de 2024

Les regidories de Feminisme i Igualtat, Promoció Econòmica i Mobilitat treballen de manera transversal en el disseny d’un mapa que estarà format per 27 empreses que, de de forma voluntària, actuaran com a punt d’informació i de primera atenció en el cas de situacions d’inseguretat per a les dones que treballen als polígons industrials.

En el marc del projecte ‘Camins Segurs’, l’Ajuntament de Montcada i Reixac ha començat a treballar en la creació d’una Xarxa de Suport a la Seguretat als Polígons Industrials que estarà formada per empreses locals que rebran el qualificatiu d’‘Empresa segura’. Aquesta xarxa inclourà un mapa del municipi on se senyalitzaran aquelles empreses a les quals, en un moment donat, una dona podrà adreçar-se per rebre suport en una situació d’inseguretat.

Aquest dimecres, les persones de referència de les 27 empreses de polígons locals que s’han ofert a formar part de la Xarxa han participat en un taller que s’ha celebrat a la Casa de la Vila. En aquesta primera sessió, s’ha explicat el projecte de la Xarxa, s’ha proporcionat informació sobre els recursos municipals, els circuits d’atenció i les ubicacions dels serveis bàsics, així com les pautes a seguir en cas de rebre una dona que es dirigeixi a aquestes empreses que actuaran com a punt d’informació i de primera atenció. També s’ha realitzat un taller per definir quins aspectes i informació creuen les empreses que hauria de contenir el mapa de la Xarxa, que realitza el Col·lectiu Punt 6 i finança la Diputació de Barcelona.

Darrera actualització: 4.12.2024 | 14:38