Placa informativa d'obra
Cal presentar una instància genèrica adjuntant la següent documentació:
- Projecte executiu de l’obra signat i visat.
- Certificat signat de l'Arquitecte autor del projecte, en el qual s'indiqui expressament que el Projecte Executiu s'ajusta exactament al contingut del Projecte Bàsic en base al qual va ser concedida la corresponent Llicència de obres, o si escau indicant expressament les modificacions introduïdes en el mateix i que aquestes modificacions no són substancials i no alteren els paràmetres urbanístics de l'edificació definits en el citat Projecte Bàsic.
- Nomenament del coordinador/a de Seguretat i Salut, degudament signat.
- Programa de control de Qualitat.
- Qüestionari estadístic de la Generalitat si no s’ha presentat en la sol·licitud de llicència.
- El full d’acceptació signat per un gestor de residus autoritzat en compliment de la Disposició final Primera del Decret 210/2018 de 6 d’abril. En aquest document hi ha de constar el codi del gestor, domicili de l’obra i l’import rebut en concepte de dipòsit per a la posterior gestió dels residus, si no s’ha presentat en la sol·licitud de llicència.
- Fotocopia de l’alta en el cens de l’IAE i comunicació de qui serà el constructor de l’ obra. Si l’interessat presenta l’alta en el cens del constructor (036), no serà necessària la comunicació del mateix.
- Autorització ocupació de via pública, si s’escau.
* Cal presentar la documentació en format PDF, amb marcadors per capìtols del Projecte o Memòria tècnica; Memòria, Plànols, Pressupost, Documentació Gràfica, ESS, Residus, Plec de condicions tècniques, Control de Qualitat.”
Quin cost té:
Aquest procediment no està subjecte a taxes.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona titular de la llicència o el seu representant
Cal aportar:
-
Instà ncia sol·licitant el lliurament de la placa
Si escau, documentació acreditativa del compliment de les condicions imposades a la llicència.
Canals de tramitació:
-
Presencial
A l'OAC
-
Telemà ticament
Segons l’article 14.2 de la Llei 39/2015 de procediment administratiu comú de les administracions públiques les persones jurÃdiques està n obligades a relacionar-se amb l’administració de manera electrònica.
Tramitar ara