Marc estratègic del Servei
Des del nostre municipi considerem l’atenció a les persones grans uns dels eixos de prioritat per part del SSB i en concret, treballar per a la millora contínua dels serveis que els hi oferim. La teleassistència , és un servei social d’atenció domiciliària per a la població en general i preferentment a persones grans en situació de risc o fragilitat, aïllament social , salut i/o dependència, a ,facilitant la comunicació de la persona usuària amb l’exterior davant qualsevol situació que pugui ocórrer, i en concret de les persones que viuen soles, a través d’un equip de professionals i aparells tecnològics que facilitin l’atenció i la comunicació.
Breu descripció del Servei
Web del servei
www.montcada.cat
Legislació aplicable
Relació de les línies de servei que es presten
Àrea i unitat responsable
Serveis Socials
Equip tècnic
Altres unitats implicades
Salut, 061
Canals de prestació, adreces i horaris
Atenció telefònica 24h 365 dies/any
Persones destinatàries
Persones grans o amb diversitat funcional del municipi amb dificultats per l’autonomia personal o situació de solitud que necessitin suport.
Com s’ha de sol·licitar el Servei
Centre de Serveis Social, Cap de Salut via presentació instancia.
Cost per a l’usuari/a (condicions d’accés)
Cost del Servei
65.000 euros
Canals de participació de l'usuari/a i eines de retorn de la participació
Canals de presentació de suggeriments, queixes i reclamacions
Termini de resposta dels suggeriments, queixes i reclamacions
2 setmanes
Drets i deures de les persones usuàries
Teniu dret a:
Heu de complir amb el deure de:
Compromisos de qualitat i mesures d’esmena davant d’incompliments
Mesures d’esmena en cas d’incompliment
En cas d’incompliment es sol·licitarà autorització a la persona per poder contactar amb ella i donar-li una resposta personalitzada. Es valoraran les causes i les accions de millora necessàries per garantir el compliment del compromís.
Formes de consulta del seguiment de la carta
Portal de transparència, nota informativa (noticia) al web municipal, difusió per les xarxes socials (facebook, instagram)
Periodicitat de difusió de la carta
Anualment es publicarà un informe global sobre el compliment dels compromisos de qualitat de la Carta
Data d’entrada en vigor de la carta
16/01/2023 - Junta de Govern Local
Data de revisió/actualització
Data d'actualització, mínim cada 2 anys