Valoració positiva del primer mes de funcionament del 010

Divendres, 7 de novembre de 2008
Durant l'octubre s'ha informat a la ciutadania sobre el nou servei mitjançant una campanya de difusió als elements comunicatius del mobiliari urbà i als mitjans de comunicació local, que continua vigent.

La presidenta de l'Àrea Interna, M. Carme Porro, fa una valoració positiva de les dades perquè "cal tenir en compte que és un servei nou i encara ens trobem en la fase donar-lo a conèixer a la ciutadania". La regidora destaca el fet que "la gran majoria de les trucades ateses ha rebut una resposta satisfactòria".

Les principals consultes realitzades al 010 demanen informació sobre empreses i comerços del municipi, sobre aspectes relacionats amb la ciutat, i telèfons d'interès. També s'han atès força consultes referents a transport i a tràmits i gestions diversos amb l'administració.

L'horari de funcionament del 010 és, els dies laborables, de 9 a 14 i de 17 a 19 hores. Fins ara, la franja de més activitat és al matí, entre les 10 i les 12 hores. El preu del servei és de 39 cèntims per a l'establiment de trucada i 5 cèntims per minut (més IVA).

Aquest servei telefònic ofereix totamena d'informació relacionada amb l'Ajuntament (incloent tràmits i gestions) i la ciutat, les activitats organitzades pel Consistori o el teixit associatiu montcadenc, així com assessorament per navegar per la web municipal.

Progressivament s'aniran incorporant nous serveis, com la possibilitat de comunicar queixes i suggeriments a través de missatges de mòbil, reservar entrades per a activitats i espectacles, apuntar-se a cursos i tallers i, fins i tot, fer tràmits per telèfon.
Darrera actualització: 1.06.2018 | 13:30