Una setantena d'empreses reflexiona sobre innovació i canvis durant la setena edició de la jornada Getting Contacts

Dimarts, 25 de novembre de 2014

El 80% de les naus industrials dels polígons de Montcada i Reixac estan ocupades i la taxa d'atur al municipi se situa en el 16%, set punts menys que al novembre de l'any passat. Aquestes són dades positives sobre l'activitat econòmica a la ciutat que ha volgut destacar aquest dimarts, dia 25, el regidor de Promoció Econòmica, Empresa i Ocupació, Joan Carles Paredes, durant la inauguració de la setena edició de la jornada empresarial Getting Contacts, celebrada a l'Hotel Ciutat de Montcada. 'Poc a poc i entre tots plegats, anem superant la crisi', ha manifestat l'edil davant la setantena de representants d'empreses del municipi i d'altres poblacions properes que participen al Getting Contacts. La meitat dels assistents aproximadament hi assisteixen per primer cop i els sectors predominants en la jornada són administració i gestió, plàstics, electrònica, enginyera, motor i entitats financeres.

Durant el seu parlament, Paredes ha destacat la proximitat de Montcada i Reixac a la capital catalana, 'som partícips de l'explosió de la marca Barcelona' i ha aprofitat per presentar serveis que ofereix el departament que dirigeix, com el catàleg de formació a empresaris i els incentius per contractar gent, a la vegada que ha anunciat que en breu es posarà en marxa una oficina específica d'atenció a l'empresa. 'Creiem en la innovació i en la recerca de nous mercats, aquests processos de vegades són complicats i la nostra funció com a Ajuntament és ajudar-vos a obrir nous camps de visió', ha apuntat el regidor.

La primera part de la jornada ha constat de blocs formatius durant els quals els conferenciants han parlat sobre innovació i canvi de visió en les tècniques emprades, a càrrec del director del Getting Contacts, Juanjo Villalobos; l'especialista Agustí Ramos i representants de dues empreses, Soft For You i Multiòptiques Isis Montcada, que han presentat les seves darreres campanyes. La part final de l'activitat consisteix a que cada participant faci un total de 8 entrevistes amb possibles clients o proveïdors, una agenda que prèviament ha elaborat el departament de Promoció Econòmica, Empresa i Ocupació en funció de les necessitats i inquietuds de cada persona inscrita.

Darrera actualització: 5.06.2018 | 13:44