A partir de demà i durant un mes i mig el pas inferior per a vianants i vehicles que connecta el polígon industrial montcadenc de Can Cuiàs amb el barri de Vallbona sota la C-17 estarà tallat a causa de les obres que s'estan realitzant a la zona per a la construcció d'un pas elevat i una macrorotonda. Aquesta obra va lligada al soterrament de 800 metres de la carretera al seu pas per la plaça Espanya de Mas Rampinyo que va finalitzar el passat 8 de juny de 2009. La previsió inicial de la Conselleria de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya era que aquestes dues obres s'haguessin realitzat de forma simultània però, per motius tècnics, la part que afectava a la cruïlla de la carretera N-150 s'ha hagut de posposar. Les dues actuacions les realitza l'empresa constructora ISOLUX-CORSÁN, sota la Direcció de TEC-4 Ingenieros Consultores per un import total de 33,5 milions d'euros. Actualment estan a punt de finalitzar les feines necessàries per a la construcció d'un mur al lateral, per on es desviarà el trànsit de la carretera nacional, en sentit Granollers. A continuació, es realitzarà una rotonda provisional i es treballarà al tronc central. Per aquest motiu el camí de terra d'accés des de Vallbona a la C-17 ha quedat totalment suprimit i la marquesina d'autobús del Sagalés a la nacional s'ha hagut de traslladar a un altre punt.L'objectiu del conjunt d'aquesta actuació és millorar l'actual encreuament amb semàfors entre la C-17 i la N-150, i que permet la connexió amb el barri barceloní de Vallbona, i amb els montcadencs de Can Sant Joan i Can Cuiàs. La rotonda es farà en el punt actual de la intersecció i al nivell de l'encreuament actual. El tronc central de la C-17 passarà per sobre de la rotonda i s'aixecarà en un tram d'uns 1.100 metres per donar continuïtat al trànsit de pas. La rotonda, que tindrà un diàmetre exterior de 60 metres i la seva calçada anular estarà formada per dos carrils de quatre metres, permetrà que s'eliminin els actuals semàfors.