Contactar
Twitter
Facebook
Youtube
Instagram
Whatsapp
Idiomes
Català
Castellà
Anglès
Alemany
Francès
05.02.2025 | 02:04
Ajuntament de Montcada i Reixac
Cercar:
Ajuntament
Serveis i tràmits
El municipi
Actualitat
Temes
Adreces i telèfons
Ajuntament
Govern
L'alcalde
Àrees i regidories
Informació dels regidors/es
Organigrama de l'ens
Retiment de comptes
PAM 2023-2027
Eix 1. Avançar amb responsabilitat, estratègia i bon govern
Eix 2. Respecte a les persones i la qualitat de vida
Eix 3. Montcada i Reixac: transformació de ciutat, millora urbana i econòmica
Eix 4. El soterrament: el futur de la ciutat
Eix 5. Una ciutat sostenible i de futur
Projectes d'inversions 2023-2027
Agenda política
Bartolomé Egea - Alcalde PSC
Nani López - Regidora PSC
Albert Carandell - Regidor PSC
Dámaris Sánchez - Regidora PSC
Andreu Iruela - Regidor PSC
Dori Alcalá - Regidora PSC
David Zambrana - Regidor PP
Rafa Ruiz - Regidor VIVIM
Anabel Moreno - Regidora VIVIM
Hemeroteca agenda política
Grups municipals
Cartipàs: organització política
Tècnics municipals
Pressupostos i gestió econòmica
Organismes dependents o vinculats
Resolucions judicials
Ple municipal
Junta de govern local
Comissions informatives
Convocatòries de selecció de personal
Oferta pública
Interinatges
Borses de treball
Altres processos
Proves de convocatòries realitzades i en curs
Seu electrònica
Transparència
Responsable de comunicació municipal
Plans estratègics municipals
Òrgans de participació
Codi de conducta dels alts càrrecs
Pla de Mesures Antifrau
Dades obertes
Catàleg de serveis
Cartes de Serveis
Anuncis / Edictes
Perfil de Contractant
Planejament urbanístic
Gestió urbanística
Arxiu Municipal
Servei de consulta
Pla director
Difusió
Exposició 'L'aygua de Montcada'
Cerca de víctimes i persones desaparegudes
Memòria democràtica
Memòries anuals
Recursos per a la recerca
Riuada del 62
Assessorament Treball de Recerca
Exposicions
Activitats educatives
Itineraris culturals
Dia Internacional dels Arxius
Normativa
Ordenances, Reglaments i Normes internes
Ordenances fiscals
Normativa urbanística
Serveis i tràmits
Oficines municipals
Tràmits i gestions
Sol·licitud genèrica
Carpeta ciutadana
Sol·licitud d'accés a la informació pública
Resolucions de les sol·licituds d'accés a la informació pública
Notificacions electròniques
Verificació de documents electrònics
Calendari fiscal
Factura electrònica
Finestreta Única Empresarial (FUE)
Recollida de mobles i voluminosos
Farmàcies de guàrdia
El municipi
Com arribar
Plànol
Guia del municipi
Equipaments
Entitats i associacions
Emergències
Informació del municipi
Presentació de la ciutat
Història
El municipi en xifres
Turisme
Calendari festiu, festes i fires
Llocs d'interès
Informació geogràfica
Actualitat
Notícies
Agenda
Canals de comunicació
Avisos
Hemeroteca
Butlletí digital
La Veu
Rss
Temes
Comunicació i Protocol
Cooperació i Solidaritat
Jornades i activitats de Cooperació i Solidaritat
Cultura
Educació
Escoles bressol
Educació Infantil i Primària
Educació Secundària
Ensenyament postobligatori
Esports
Gent gran
Habitatge
Sol·licitud de pisos de protecció oficial
Borsa de mediació de lloguer social
Igualtat
Obres guanyadores 10è concurs de microrelats 'Dones veu a les dones?'
Obres guanyadores 9è concurs de microrelats 'Dones veu a les dones?'
Medi ambient
Montcada Avança
Ocupació
Cursos de formació professionalitzadora
Montcada inclou
Plans d'ocupació
Empresa
Emprenedoria
Comerç
Turisme
Formació
Polígons industrials
Agents col·laboradors
Museu Municipal
Revista Monte Catano
Participació
Policia Local
Polítiques d'inclusió
Protecció Civil
Servei Local de Català
Serveis municipals i via pública
Serveis socials
Soterrament
El projecte
Afectacions
Cronologia del projecte de soterrament de la línia de Portbou
Més notícies del soterrament
Als mitjans
Espais que desapareixeran amb el soterrament
Urbanisme i llicències d'obres
Voluntariat
Xarxa d'Equipaments
Adreces i telèfons
home
Actualitat
Notícies
Agenda
Canals de comunicació
Avisos
Hemeroteca
Butlletí digital
La Veu
Rss
Notícies
Agenda
Canals de comunicació
Avisos
Hemeroteca
Butlletí digital
La Veu
Rss
Signat el conveni entre la Mancomunitat i Càritas per posar en marxa un Servei de Mediació Hipotecària
Dijous, 5 de juliol de 2012
La Mancomunitat Intermunicipal de Cerdanyola, Ripollet i Montcada i Reixac i Càritas, han signat aquest matí un conveni per posar en marxa el Servei de Mediació Hipotecària, des d' on s'oferiran suport a les famílies del tres municipis que es troben en situació de greu dificultat en el pagament dels habitatges i que corren risc de desnonament. A l'acte de signatura del conveni, que ha tingut lloc a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, hi han assistit els edils de Montcada i Reixac, Cerdanyola i Ripollet, María Elena Pérez, Carme Carmona i Juan Parralejo, respectivament, el director de Càritas Diocesana de Barcelona, Jordi Roglà, la responsable dels Serveis de Mediació de l'Habitatge de Càritas Diocesana Barcelona, Carme Trilla i l'advocada que ofereix els seus serveis voluntàriament als afectats hipotecaris del tres municipis, Mireia Ingla.
L'alcaldessa de Montcada i Reixac, María Elena Pérez, ha valorat molt positivament aquest acord que
"permetrà establir un marc estable de relació amb Càritas per tal d'unir esforços i reforçar els sistemes de mediació entre les famílies i les entitats financeres".
Per la seva part, l'alcaldessa de Cerdanyola i actual presidenta de la Mancomunitat, Carme Carmona, ha destacat que
"el conveni és un pas més en el treball que s'està fent als municipis per ajudar a les persones que es poden veure afectades per situacions de risc residencial
". Tots tres edils han agraït a Càritas la seva col·laboració perquè aportarà qualitat al servei i implicarà una gran esforç per a l'entitat, la qual també podrà concedir ajuts econòmics puntuals en els casos que ho consideri oportú.
S'hi podran adreçar al Servei les persones amb problemes de pagament de les hipoteques i en risc de ser desnonades. Aquestes seran ateses per un professional, que estudiarà el cas i farà una proposta d'actuació. Treballaran en aquest servei 32 voluntaris i voluntàries, professionals de diversos perfils, entre els quals destaquen: extreballladors d'entitats bancàries, advocats experts en temes d'habitatge, economistes, arquitectes que realitzen activitats de recerca i valoració de lloguer social, entre d'altres.
L'objectiu últim del Servei és evitar que la pèrdua de l'habitatge acabi abocant les persones a l'exclusió social i que tothom pugui tenir opcions de tenir un lloc on viure dignament.
Compartir
Tweet
Darrera actualització: 5.06.2018 | 12:42
Conveni amb càritas