Servei d'Ajuda a Domicili

Dilluns, 1 de desembre de 2008
Els serveis d'atenció domiciliària, que són de prestació obligatòria per part de l'Ajuntament i es cofinancen amb el Departament d'Acció Social i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya, estan formats per un conjunt de serveis adreçats a persones amb limitacions en la seva autonomia per afrontar les necessitats bàsiques de la vida diària. En concret, el Consorci s'encarregarà d'oferir els serveis d'ajut personal bàsics als usuaris com ajudar-los a llevar, rentar-se, vestir-se i acompanyar-los a fer gestions diverses com preparació d'àpats, controls de presa de medicació, passejades, així com suport en les tasques d'atenció a la llar com per exemple en la distribució dels suports i obstacles que hi ha al domicili, ordre en la roba de temporada i revisió de la neteja.

L'objectiu d'aquest servei, segons la regidora de Serveis Socials, M. Carmen González, és "permetre que aquelles persones o famílies amb dificultats per desenvolupar-se en el dia a dia en l'àmbit personal puguin seguir a casa seva fent vida normal sense haver-se de desplaçar a cap centre especial".

L'Ajuntament de Montcada i Reixac forma part del Consorci de Serveis d'Atenció a la Dependència, juntament amb el Consorci Hospitalari de Catalunya.
Darrera actualització: 1.06.2018 | 13:30