Satisfacció municipal per la urbanització de l’entorn de Lidl

Dimecres, 4 de novembre de 2020

Una delegació municipal ha visitat aquest matí les obres d’urbanització de l’espai. La construcció de la botiga de l’empresa alemanya ha permès dignificar l'entorn de l'antic solar que ocupava l’antiga Aismalibar.

Una delegació municipal formada per l’alcaldessa, Laura Campos, el president de l’Àrea Territorial, Jordi Sánchez, acompanyats de tècnics municipals han visitat aquest matí l’entorn de la zona urbanitzada amb la construcció de la primera botiga de la multinacional al polígon Foinvasa de Mas Rampinyo. Els representants municipals han estat rebuts pel responsables de Lidl, que obrirà les portes de la nova botiga el proper 12 de novembre.  

Durant la visita l’alcaldessa, Laura Campos, ha afirmat que “estem satisfets de veure com en tan sols un any i mig s'ha dignificat aquest espai; el veïnat ha guanyat en via pública, en llum i en vistes". Per la seva banda, el president de l’Àrea Territorial, Jordi Sánchez, ha explicat que “el projecte d’urbanització ha contribuït a fer més amable i còmoda la transició entre el sector residencial i l'industrial". 

El projecte realitzat ha inclòs la urbanització de l'espai exterior, amb l'ampliació de les voreres, l'adequació de zones verdes i el sanejament del sòl substituint un col·lector del clavegueram que estava en molt mal estat. El nou edifici ubica la superfície comercial a peu de carrer i les plantes superiors les destina a ús intern. La botiga disposarà d'un aparcament amb capacitat per a 120 vehicles i punts de càrrega per a vehicles elèctrics. 

Lidl té les seves instal•lacions centrals ubicades al polígon La Granja, a 500 metres de la nova botiga. El passat novembre de 2019 els representants del consistori i de l’empresa van presentar el projecte d’urbanització a La Unió de Mas Rampinyo. 
 

Darrera actualització: 5.11.2020 | 07:52