Reunió informativa sobre la tercera fase de les obres de soterrament de la C17

Divendres, 18 de gener de 2008
Els tècnics van avançar al veïnat els canvis de circulació previstos per a la nit del dilluns 21 al dimarts 22 de gener i que suposaran la supressió total de la circulació a la plaça Espanya en els dos sentits de circulació entre Mas Rampinyo i la rambla dels Països Catalans. A partir d'ara els vehicles que circulin des de Montcada centre i que es dirigeixin cap a Mas Rampinyo o a Barcelona continuaran pel carrer Pla de Matabous i es desviaran a l'alçada de la comissaria dels Mossos d'Esquadra on podran agafar Ferrer i Guàrdia o el carrer Sant Ramon en una cruïlla semaforitzada. Per aquest motiu, el carrer Sant Ramon es pavimentarà per facilitar el trànsit que circuli per al barri. Aquest desviament tindrà una llarga durada i donarà pas, més endavant, a la construcció de noves rotondes a la C-17. La incorporació de Mas Rampinyo a la C-17 en sentit Mollet estarà senyalitzada amb un semàfor durant aquesta fase de l'actuació.

Per facilitar el trànsit intern dels vehicles que circulin pel municipi el carrer Segre, al Pla d'en Coll, serà de doble sentit de circulació. L'Ajuntament també millorarà el ferm del camí que dona accés al pas a nivell del carrer Estanislau Abadal perquè aquesta sigui una altra via alternativa de circulació per unir els barris de Mas Rampinyo i Mas Duran.

Hi haurà dos passos de vianants que uniran els barris de Pla d'en Coll i Mas Rampinyo i estaran ubicats, com fins ara, a l'alçada de la benzinera i a l'alçada dels carrers València amb Sol.

Els serveis de transport de les línies 96, 155 i N3 també es veuran afectats per aquest nou desviament del trànsit. El final de la línia 96 es traslladarà del carrer Palamós a la parada de l'avinguda de Catalunya davant La Unió.

Actualment s'ha col·locat les pantalles laterals del futur túnel al tram de la C-17 comprés entre el carrer Tarragona i el parc de la Coloma. L'actuació es realitzarà ara entre la plaça Espanya i el pont de la línia de Vic.

La previsió de l'empresa constructora és que aquest estiu, una vegada construïdes les pantalles, la superfície es cobreixi amb lloses per continuar treballant a l'interior del túnel. Durant la reunió els tècnics també van confirmar que a principis de l'any 2009 es cotxes ja podran circular per sota del túnel.

Darrera actualització: 1.06.2018 | 13:30