Primer acte per commemorar el centenari dels escacs al municipi

Dilluns, 10 de febrer de 2025

El programa de celebració ha començat amb l’organització al Gimnàs Municipal de la fase final del Vallès Occidental del Campionat de Catalunya d’Escacs per a 163 jugadores d’entre 8 i 20 anys.

El Gimnàs Municipal de la Zona Esportiva Centre va ser l’escenari, aquest dissabte 8 de febrer, de la fase final territorial del Campionat de Catalunya d’Escacs per edats, amb la participació de 163 jugadores i jugadors d’entre 8 i 20 anys de tot el Vallès Occidental. Aquesta competició, organitzada per la Federació Catalana d’Escacs amb el suport del Club Escacs Mir, ha estat el primer acte del programa de commemoració del centenari de la fundació del primer club d’escacs del municipi, la Peña Ajedrez Montcada, creada l’any 1925.

L’acte de cloenda i l’entrega de premis van comptar amb la presència de l’alcalde de Montcada i Reixac, Bartolo Egea; el regidor d’Esports, Carles Vilalta; el president del Club Escacs Mir, Jaume Izquierdo, i el vicepresident de la Federació Catalana d’Escacs, Ramon Chalmeta. El Club Escacs MiR va obsequiar l'alcalde amb una dessuadora commemorativa del centenari dels escacs al municipi.

Darrera actualització: 10.02.2025 | 10:37