Presentades les conclusions sobre l'estudi d'hàbits de compra a Montcada i Reixac

Dimarts, 15 de juliol de 2008
Segons van explicar dos tècnics de la Cambra, basant-se en l'estudi, la majoria de la població compradora té entre els 45 i 54 anys, seguida de la franja de 35 a 44, tot i que hi ha hagut un increment de la gent jove, de menys de 35 anys, i de la més gran, de 54 anys. La compra de productes quotidians es realitza al municipi, on el desplaçament s'efectua majoritàriament a peu, mentre que s'utilitza el cotxe per a dirigir-se a altres ciutats per adquirir productes no quotidians com ara llar o oci. L'estudi també destaca que en el comerç local es mantenen les vendes d'equipament personal i baixen les de complements per a la llar i de béns relacionats amb l'oci i la cultura.

D'altra banda, el que els montcadencs i montcadenques valoren més positivament del comerç de la ciutat és el tracte dels venedors, la comoditat de les botigues i l'horari ampli, mentre que consideren negativa la manca de facilitat en l'aparcament, els preus, la falta de botigues i de transport públic.

El regidor Joan Carles Paredes ha explicat que "aquesta conferència és el punt de partida d'una nova línia estratègica destinada a tots els comerciants i empresaris amb l'objectiu d'assolir nous coneixements i l'adaptació del propi negoci en el context actual. Continuem la col·laboració amb la Cambra de Comerç de Sabadell i altres entitats supramunicipals per tal de seguir impulsant nous projectes que beneficiïn el comerç local".

Darrera actualització: 1.06.2018 | 13:30