Montcada i Reixac celebra els Tres Tombs

Divendres, 20 d’abril de 2012

Montcada i Reixac ha celebrat aquest cap de setmana la tradicional desfilada dels Tres Tombs, en la qual es ret homenatge als animals i a la tradició agrícola del municipi. Enguany la desfilada es va fer ahir, diumenge 22 d'abril, un dia abans de la celebració de la tradicional diada de Sant Jordi.

Al llarg del matí pels carrer de Montcada i Reixac han desfilat cavalls i carros, que han anat llançant caramels al seu pas i han recordat el passat agrícola del municipi. Aquesta celebració, organitzada conjuntament per l'Agrupació Tres Tombs de Montcada i Reixac, els Tres Tombs de Mas Rampinyo i l'Ajuntament, pretén homenatjar totes aquelles persones que treballaven al camp.

La cavalcada ha començat a les 12h encapçalada per la bandera de l'Agrupació de Tres Tombs de Montcada i Reixac. La passada s'ha aturat en dos moments, a les 14h a la plaça de l'Església, on ha tingut lloc la benedicció dels animals de companyia i del bestiar. Minuts abans també hi va haver una parada molt emotiva a la Casa de la Vila on l'alcaldessa, María Elena Pérez, i el regidor de Cultura i Patrimoni, Daniel Moly, van lliurar una placa al Darrer Carreter 2011, que aquest any correspon a Artur Font Pont, tristament mort fa uns mesos a l'edat de 47 anys.

La festa s'ha tancat amb un balanç positiu per part de l'organització.

Galeria d'imatges

http://on.fb.me/IfUVYc

Darrera actualització: 5.06.2018 | 12:42