Montcada Avança ofereix tallers per a persones emprenedores i empresàries

Dimarts, 2 de maig de 2023

En el marc del projecte que la Diputació de Barcelona ofereix a Montcada i Reixac, Cerdanyola i Ripollet de manera conjunta, es faran quatre formacions, de manera presencial i en línia, durant els mesos de maig, juny i setembre.

La regidoria Montcada Avança ha obert el termini d’inscripcions per a poder participar de manera gratuïta en els tallers per a persones emprenedores i empresàries que s’emmarca en el projecte dels Centres Locals de Serveis a les Empreses (CLSE) que impulsa la Diputació de Barcelona i que es fa de forma conjunta entre els ajuntaments de Montcada i Reixac, Cerdanyola i Ripollet. En total, s’ofereixen quatre tallers, dos en línia i dos presencials, que es faran durant els mesos de maig, juny i setembre.

El primer taller, amb el títol ‘Estoig bàsic de comunicació per donar a conèixer el teu negoci’, serà en línia i es farà el 31 de maig, de 9.30 a 14.30 h. Les inscripcions es poden fer clicant l'enllaç.

El segon taller, amb el títol ‘Decàleg de bones pràctiques per sobreviure els primers anys de vida de l’empresa’, es farà en dos dies, el 6 i 13 de juny, de 9.30 a 13.30 h. Serà de forma presencial a la seu de Montcada Avança (Alt de Sant Pere, 73). Les inscripcions es poden fer clicant l'enllaç. 

El tercer taller, amb el títol ‘Coopera perquè el teu negoci sigui viable abans’, es farà el 14 de setembre, de 9 a 14 h. Serà de forma presencial a la seu de Montcada Avança (Alt de Sant Pere, 73). Les inscripcions es poden fer clicant l'enllaç.  

El quart taller, amb el títol ‘Presenta els teus impostos per Internet i estalvia temps’, serà en línia i es farà en dos dies, el 18 i 19 de setembre, de 9.30 a 13.30 h. Les inscripcions es poden fer clicant l'enllaç.  

Per obtenir més informació sobre aquests tallers, es pot trucar als telèfons 935 648 505/674 771 962 o enviar un correu electrònic a montcadaempren@montcada.org.

Darrera actualització: 3.05.2023 | 12:03