De forma continuada, s’hi aniran incorporant més serveis i hi haurà un canvi de la imatge corporativa de l’equipament esportiu. El servei d'assessorament de fitness es posa en marxa aquest dimarts, 1 d'agost.
Montcada Aqua inicia aquest dimarts, 1 d’agost, una nova etapa, amb un altre sistema de gestió; deixa de funcionar amb una concessió i passa a gestió indirecta del consistori per mitjà d’una prestació de serveis, a càrrec d’empreses externes. El centre continua funcionant amb normalitat; amb els preus actuals i de forma progressiva s’hi aniran fent actuacions per modificar la seva imatge corporativa, que inclourà un canvi de logotip i una cartelleria unificada i renovada, així com la pintura de la instal·lació. Com a principal novetat, aquest mateix dimarts ha començat el servei d'assessorament a la sala de fitness, de dilluns a dissabte, amb 40 hores setmanals, que s'aniran ampliant durant les properes setmanes.
El regidor d’Esports, Carles Vilalta, ha indicat que el canvi del model de gestió de Montcada Aqua permetrà donar “un millor servei, d’una manera més transparent i fiable, i permetrà que l’equipament vagi creixent, oferint més facilitat per a la pràctica esportiva de totes les persones usuàries”.
La companyia Servei d’Ensenyament i Assessorament Esportiu oferirà els serveis esportius i d’administració, per valor d’un milió d’euros per dos anys. Constraula Enginyeria i Obres en farà el manteniment, per un preu anual de 223.629 euros corresponent als treballs preventius i un import anual màxim de 248.255 per als correctius, que s’executaran en funció de les necessitats. L’empresa Net Vallès serà l’encarregada de la neteja de la instal·lació, per un preu de 248.000 euros, corresponent a la suma dels dos anys de durada del contracte.