Millores a la carpeta ciutadana per facilitar la tramitació online amb l'Ajuntament

Dilluns, 14 de novembre de 2011

L'apartat de carpeta ciutadana de la web montcada.cat disposa des d'avui d'un nou disseny per facilitar els tràmits que actualment es poden fer de forma digital amb l'Ajuntament. El nou disseny, més intuïtiu i de fàcil accés, no és l'únic canvi que s'ha produït en aquesta eina. Ara també és possible tramitar amb altres certificats digitals, i no només amb l'Idcat de l'Agència Catalana de Certificació com succeïa abans d'aquestes millores. En concret, es podrà fer servir el DNI digital, el certificat emès per la Fàbrica de Moneda i Timbre i els d'aquells òrgans col·legials que en disposin d'un propi. Aquests canvis s'han fet aprofitant uns problemes tècnics que han mantingut inactiva la carpeta ciutadana durant uns mesos.

La presidenta de l'Àrea Interna i regidora de Noves Tecnologies, M.Carmen Porro, ha afirmat que "aquests canvis responen a la voluntat de continuar facilitant l'accés electrònic de la ciutadania a l'administració". Entre tots els tràmits que es poden fer online, destaca el justificant d'empadronament, el més reclamat per la ciutadania i que es pot tramitar de forma digital en la seva totalitat.

A banda de la tramitació digital, la carpeta ciutadana és una eina que permet fer consultes, com ara, de gestió de rebuts i expedients, de dades del padró o sobre els documents que s'hagin entrat per registre, entre d'altres.

Darrera actualització: 4.06.2018 | 13:41