L'Omic rep més queixes sobre telefonia i hipoteques durant el 2013

Divendres, 14 de març de 2014
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (Omic) de Montcada i Reixac ha experimentat un lleuger increment del nombre d'usuaris al llarg del 2013, arribant a 1.487 persones ateses, 19 més que al 2012. El servei ha tramitat un total de 336 reclamacions, 81 més que l'any anterior. Els sectors amb major nombre de consultes i reclamacions són els de telefonia (176) i entitats bancàries i hipoteques, amb 31. Les companyies elèctriques són el tercer àmbit que ha generat més consultes, un total de 19. Les dades es fan públiques coincidint amb la celebració del Dia Mundial dels Drets del Consumidor, aquest dissabte, 15 de març. L'Omic està situada a les dependències de la Casa de la Vila (Major, 32) i el seu horari d'atenció és dilluns, de 10 a 13h i de 15 a 19h, i de dimarts a divendres, de 8 a 15h.
Darrera actualització: 5.06.2018 | 13:43