Les persones que vulguin beneficiar-se d'un nou ajut per al pagament del lloguer del 2015, que atorga l'Agència de l'Habitatge de Catalunya en conveni amb el Ministeri de Foment, hauran de sol·licitar-lo entre el 19 de maig i el 23 de juny a l'Oficina Local d'Habitatge (OLH) de Montcada i Reixac. Aquesta subvenció cobreix l'anualitat, a excepció d'aquells contractes signats després de l'1 de gener, casos en què se subvencionarà la part proporcional. Hi poden optar les persones que tinguin llogat un habitatge destinat a la residència habitual, ubicada a Catalunya, tenir residència legal al territori català i que la renda mensual del lloguer no sigui superior a 600 euros.
Els ingressos de la unitat de convivència de les persones interessades no podran superar la quantia del lÃmit d'ingressos de la unitat de convivència, un total de 7.967,73 euros. Els veïns i veïnes que ja rebin un ajut per pagar el lloguer d'una altra administració no poden demanar-ne el nou. Les bases dels ajuts estableixen donar preferència a les persones més grans de 65 anys, les que han perdut l'habitatge per desnonament o dació en pagament en els darrers 12 mesos o si algun membre de la unitat familiar és discapacitat en un 65%, entre d'altres criteris que es poden consultar Ãntegrament al web www.montcada.cat.
Per tal de donar informació sobre l'ajut i recollir-ne les sol·licituds, l'OLH ha establert un horari especial d'atenció, a la segona planta de l'Ajuntament (Avinguda de la Unitat, 6) durant el termini que es pot demanar. Els dilluns i dijous, el personal atendrà de 8.30 a 10.30 h, i els dimarts, dimecres i divendres, de 12 a 14 h. Tota la documentació que s'hi ha d'aportar per demanar l'ajut la trobareu a www.montcada.cat. També podeu consultar aquest enllaç del web de la Generalitat: http://bit.ly/1INMAxV.