Demanar una cita prèvia, que es va aplicar a partir de la irrupció de la pandèmia de la Covid19, no serà obligatori per fer algunes gestions presencials, tot i que encara és recomanable i serà necessari per a les més complexes.
L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), situada a la planta baixa de l’Ajuntament (Avinguda de la Unitat, 6), ha recuperat el servei d’atenció sense cita prèvia per determinats tràmits, una vegada finalitzada la situació excepcional a causa de la pandèmia de la Covid19. Tot i que sempre és recomanable tenir una cita prèvia, no seran necessàries per algunes gestions com fer un registre d’entrada d’instàncies, demanar el volant d’empadronament o el de convivència, així com el certificat cadastral; donar d’alta o renovar l’idCAT, el lliurament de documents i la programació de la cita prèvia per altres tràmits. “La finalitat d’aquests canvis és millorar el nivell d’atenció que l’Ajuntament de Montcada i Reixac dona a la seva ciutadania”, ha expressat el Regidor d’Atenció Ciutadana, Rafa Ruiz.
El servei de cita prèvia continua sent obligatori per a la resta de tràmits de més complexitat i que, fins i tot, requereixen d’un estudi previ per al seu desenvolupament. A la pàgina web www.montcada.cat es manté la possibilitat de demanar cita prèvia per a determinades gestions i presentar instàncies de manera electrònica.