L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Montcada i Reixac va efectuar al llarg del 2013 un total de 35.837 atencions (51 més que al 2012, amb 35.786), la gran majoria de forma presencial i amb 991 de telefòniques. Les atencions van generar un total de 43.933 tràmits, 3.459 més que a l'exercici anterior. El padró municipal d'habitants és l'àmbit que genera més atencions, amb 17.027; seguit dels assumptes de l'Àrea Econòmica (9.504); el registre municipal, 9.171; temes de l'Àrea de Política Territorial (2.416), de l'Àrea Interna (2.053), de l'Àrea Social (1.717) i informació de serveis, amb 1.351 consultes.
Els tràmits efectuats per l'OAC han generat 4.543 expedients (871 més que al 2012), la majoria dels quals -1.339- estan relacionats amb bonificacions a les ordenances municipals. També destaquen els expedients relacionats amb obres (719), proves de selecció de personal (396), les targetes de transport (214), les plusvàlues (481) i les subvencions (136). "Agraïm la confiança que la ciutadania atorga a aquest servei, les dades d'ús ens indiquen que el servei està ben valorat, el que ens constata que estem fent bé la feina", ha manifestat la presidenta de l'Àrea Interna, M. Carmen Porro.
L'OAC està situada a la planta baixa de l'edifici de l'Ajuntament (avinguda de la Unitat, 6) i el seu horari és de 8 a 15h, dels dilluns, dimecres i divendres, i de 8 a 19h, els dimarts i els dijous. Al web municipal,