Lliurats els premis de recerca de batxillerat

Dimecres, 29 de juny de 2011

Set alumnes de batxillerat dels quatre instituts de Montcada i Reixac -2 de La Ferreria, 2 de La Salle, 2 de La Ribera i 1 del Montserrat Miró- van presentar ahir el seu projecte en el marc del lliurament dels Premis de recerca que organitza el Centre de Recursos Pedagògics, que enguany ha tingut lloc al Teatre Auditori de Ripollet. L'acte va estar presidit per l'alcalde de Ripollet, Juan Parralejo i el director dels Serveis Territorials d'Ensenyament al Vallès Occidental, Joan Lluís Baulenas. Tanmateix, va comptar amb l'assistència de l'alcaldessa de Montcada i Reixac, M. Elena Pérez i la regidora d'Educació montcadenca, Ana Rivas, que conjuntament amb la resta d'autoritats dels altres dos municipis s'han encarregaran de lliurar els diplomes als joves premiats.

El lliurament de premis als treballs de recerca dels alumnes de batxillerat es realitza cada any en un dels tres municipis que pertanyen al Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Occidental VI: Montcada i Reixac, Ripollet i Santa Perpetua de la Moguda.

Els alumnes montcadencs que van rebre el reconeixement són: Antoni Mora, amb el seu treball "Teoria de joc. Aplicació als jocs de taula", Manuel Gullén, "El món de la publicitat", Marta Vilalta, "El productplacement i la publicitat subliminal", Marina Fuster, "El futbol, l'opi del poble del segle XXI?", Roger Mercader, "Detecció i defensa d'atacs informàtics", Komal Naz, "La comunitat pakistanesa a Montcada i Reixac" i Laura Lacoma, "Història i evolució de l'Institut La Ferreria".

Darrera actualització: 4.06.2018 | 13:41