Aquest matí Adif ha posat en marxa l’oficina d’atenció a la ciutadania per atendre les consultes sobre les obres del soterrament de l’R2.
L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) i l’Ajuntament de Montcada i Reixac han inaugurat oficialment aquest matí les noves instal·lacions del Punt d’Informació i Atenció Ciutadana que el gestor ferroviari ha obert a l’estació Montcada i Reixac (R2). L’objectiu d’aquest equipament és atendre a la ciutadania davant els dubtes i reclamacions que puguin sorgir durant les obres per a la integració urbana del ferrocarril de la línia Barcelona-Portbou al seu pas pel municipi.
A l’acte han assistit, per part de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, l’alcalde Bartolo Egea i el president de l’Àrea Territorial i Mobilitat, Andreu Iruela, acompanyats dels membres de la Taula del soterrament. Per part d’Adif, ha participat Arturo Pastor, cap de Construcció de la Direcció General de l’obra. En els parlaments, l’alcalde ha destacat que “aquest Punt d’Informació d’Adif treballarà de forma coordinada amb l’Oficina municipal del soterrament que va crear el consistori el passat mes de febrer”.
L’horari d’atenció al públic de l’oficina és de dilluns a dijous, de 8 a 14h i de 15 a 17 h, i divendres, de 8 a 14 h. Al punt informatiu treballarà un equip tècnic de dues persones i amb el suport d’una tercera que s’hi desplaçarà puntualment. En aquest espai els montcadencs podran trobar informació sobre el projecte d’integració del ferrocarril al nucli urbà montcadenc en diferents suports com plànols, infografies i material audiovisual.