Les obres de la passarel·la de La Salle segueixen els terminis fixats

Dilluns, 19 de gener de 2015

La remodelació de la passarel·la de vianants de La Salle finalitzarà a final del proper mes de febrer, tal i com s'havia fixat. Així ho han avançat els responsables de l'empresa responsable de les obres, Teyco, a l'alcaldessa accidental, M. Carmen Porro, i al president de l'Àrea Territorial, Juan Parra, en una reunió que s'ha fet aquest matí a l'accés de la infraestructura. Actualment els operaris ja han aixecat tot el terra de fusta, s'han sanejat els pilars i l'estructura i la propera setmana s'hi instal·laran els suports que permetran fer l'ampliació de la plataforma -que passarà de tenir 3 metres d'amplada a tenir-ne 4'55-. A continuació es substituirà el terra metàl·lic antilliscant per donar solució als problemes que ocasionava el de fusta en moments de baixa temperatura i de pluges.

L'alcaldessa accidental, M. Carmen Porro, ha afirmat que "la nova passarel·la donarà solució al gran volum de vianants que fan ús d'aquest itinerari natural entre Montcada Centre i els sectors de Montcada Nova, Pla d'en Coll i Mas Rampinyo" i ha afegit que "a més, donarà continuïtat al nou passeig del carrer Joaquim Castellví".

La millora de la passarel·la també contemplarà la col·locació de noves baranes laterals i la substitució de l'enllumenat. L'actuació té un pressupost de 515.000 euros, finançats per l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB). Les obres es van iniciar el passat 3 de novembre, quan es van tallar els accessos a la passarel·la i des de llavors els ciutadans han de fer ús del pont dels Hermanos.

Darrera actualització: 6.06.2018 | 09:51