La petició s’ha de fer al web municipal i el període estarà obert fins a l’11 de desembre.
Les entitats i les associacions sense finalitat de lucre de Montcada i Reixac ja poden iniciar els tràmits per optar a la subvenció corresponent a l’exercici 2025. Les bases reguladores i la seva convocatòria mitjançant concurrència competitiva es va aprovar durant l’última sessió del Ple de l’Ajuntament que es va celebrar el passat 31 d’octubre.
Poden optar a la subvenció les entitats i associacions legalment constituïdes i inscrites en el Registre Municipal d’Entitats de l’Ajuntament, així com els centres d’educació infantil i primària, els de secundària i l’Escola de Formació de persones adultes.
Una de les novetats d’aquesta convocatòria és que s’ha generat un nou imprès per a les entitats que tinguin previst demanar suport logístic per a la realització d’una activitat durant l’any 2025. A més, totes les entitats estan obligades a presentar dos nous documents: l’estat de comptes i acta d’aprovació de l’any 2023 (balanç econòmic anual amb indicacions detallades dels ingressos i les despeses) i el comunicat de la inscripció dels òrgans de govern emès per la Generalitat o, si no n’hi ha, el comprovant del registre d’entrada de la presentació de la sol·licitud d’actualització de la nova junta.
El període de presentació de sol·licituds, que s’ha de fer en línia, estarà obert fins a l’11 de desembre i s’ha de fer a la seu electrònica.
D’altra banda, les entitats que hagi obtingut una subvenció econòmica durant l’any 2024 han de presentar la justificació abans del 31 de gener de 2025. Aquest tràmit també s’ha de fer de forma telemàtica.