Les atraccions a la Festa de Mas Rampinyo ja funcionen

Diumenge, 28 d’abril de 2013

Totes les atraccions instal·lades per a la Festa de Mas Rampinyo ja funcionen des d'ahir dissabte a la nit, quan els seus propietaris van aportar finalment al consistori tota la documentació tècnica necessària per desenvolupar amb total seguretat aquestes activitats. La Policia Local va obligar a tancar algunes atraccions divendres després de comprovar que no disposaven d'aquesta documentació. Davant la manca del certificat, emès per una Entitat Col·laboradora de l'Administració (ECA), d'algunes de les atraccions que es volien posar en marxa a la festa d'aquest barri, l'Ajuntament de Montcada i Reixac va aprovar divendres un decret que autoritzava la posada en funcionament només d'aquelles que complien amb les normatives de seguretat i aportaven els certificats necessaris.

L'alcaldessa de Montcada i Reixac, María Elena Pérez, ha afirmat que és conscient que la mesura ha estat criticada per alguns veïns però que "aquesta decisió ha estat motivada perquè algunes de les atraccions no presentaven una documentació que és d'obligat compliment i que acrediten la total seguretat dels aparells". María Elena Pérez ha comentat que "si les atraccions no han funcionat ha estat per la manca de responsabilitat d'alguns firaires que no havien presentat tota la documentació tècnica fins a les 7 de la tarda i no per una voluntat municipal".

L'alcaldessa ha afegit que "aquest consistori no permet el funcionament de cap d'aquestes maquines si no demostren tècnicament que són segures per als seus usuaris, majoritàriament nens i nenes, i per a la resta de públic assistent. La nostra obligació és evitar qualsevol situació de risc o perill a les atraccions".

Darrera actualització: 5.06.2018 | 12:46