L’Ajuntament inicia de nou els tràmits per contractar les obres de l’escola bressol municipal El Viver

Divendres, 25 de novembre de 2022

L’anterior licitació, d’ 1,64 milions d’euros, ha quedat deserta per manca d’ofertes. El nou import s’ha incrementat fins als 2,04 milions d’euros per actualitzar-se a la pujada dels preus de la construcció.

L’Ajuntament ha tornat a convocar la contractació i licitació de les obres de construcció de l’escola bressol municipal El Viver, a Can Sant Joan, durant el Ple de novembre, celebrat dijous, dia 24. El projecte executiu es torna a licitar amb un nou import, passant d’1,64 milions d’euros fins als 2 milions, un 24% més, atenent al context actual de pujada dels preus de la construcció. La primera licitació, que es va aprovar al Ple de juliol, va quedar deserta ja que no es van rebre ofertes per part de cap empresa. El president de l’Àrea Econòmica, Gerard Garrido, va indicar que ‘tornar a iniciar aquest procés és un exemple més de com l’increment dels costos està afectant les contractacions municipals, els concursos queden deserts’.

El projecte de l’escola bressol l’ha redactat la Direcció de Serveis de l’Espai Públic, Projectes i Obres de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, en coordinació amb les regidories d’Educació i d’Obres i Projectes de l’Ajuntament, tenint també en compte les aportacions de les actuals direccions de l’escola El Viver i de l’escola bressol de Can Sant Joan. L’Ajuntament avança els diners per a la construcció del nou equipament i s’encarrega de la licitació, la redacció i l’aprovació del projecte, així com de la direcció de les obres.

Darrera actualització: 25.11.2022 | 13:51