L'Ajuntament de Montcada i Reixac tindrà un telèfon d'atenció ciutadana 010

Dilluns, 18 d’agost de 2008
La posada en marxa del 010 servirà per descongestionar el servei telefònic de la centraleta del consistori. Els ciutadans i ciutadanes el podran fer servir per demanar informació relacionada amb l'Ajuntament, amb altres administracions públiques, amb el municipi i la seva àrea d'influència o amb les activitats organitzades pel consistori o el teixit associatiu montcadenc, entre altres consultes. A més, mitjançant el 010 es podrà demanar informació sobre els tràmits i gestions municipals.

El nou servei oferirà millores significatives en l'atenció ciutadana, com ara, la gestió de queixes i suggeriments a través de SMS, el servei de suport a la navegació a la web municipal montcada.cat, la gestió del servei de reserva d'entrades per a equipaments municipals o l'emissió de trucades relacionades amb campanyes municipals o enquestes.

La regidora de l'Àrea Interna, M. Carmen Porro, ha afirmat que "el servei 010 significa avançar cap a l'atenció multicanal en compliment de la llei d'accés electrònic que entrarà en ple vigor a principis de 2010". Aquest nou servei telefònic ve a reforçar els serveis d'atenció ciutadana presencial, duts a terme a la OAC i al PAC de Can Cuiàs, i el telemàtic, mitjançant la web municipal.
Darrera actualització: 1.06.2018 | 13:30