L'Ajuntament de Montcada i Reixac constituirà una comissió per les zones de limitació horà ria, on estaran convidats l'Associació de Veïns i els comerciants, per tal de treballar de manera conjunta, a la vista dels resultats de la prova pilot iniciada i poder presentar una proposta que surti de les inquietuts i voluntats dels veïns afectats.
La regidora de Comerç, Montse Ribera, recorda que "la voluntad és que els veïns, que són els principals destinataris de l'aparcament gratuït de rotació, estiguin involucrats en el projecte i prenguin part en les decisions".
Davant les crÃtiques d'alguns veïns que han començat a recollir signatures contra la utilització d'aquest sistema d'aparcament al centre, Ribera insisteix que "l'Ajuntament no té cap afany recaptatori, pel contrari, el que persegueix és complir l'objectiu de garantir la rotació dels aparcaments amb carà cter gratuït que s'ha manifestat com a una necessitat".
Les multes que s'hi han posat fins al moment, per part de la Policia Local, es basen en el Reglament General de Circulació i a la Ordenança municipal de Circulació, normes que contemplen i regulen les zones i espais d'estacionament amb horari limitat, com la que es va establir, a finals d'abril, com a zona toronja al carrer Guadiana, de Montcada Centre.