L'Ajuntament aprova les bases per regular la participació a l'espai Poblet de la Festa Major
Els interessats hauran de presentar una sol·licitud al registre general de l'Ajuntament adjuntant la fitxa d'inscripció habilitada a l'efecte, fins al 10 de maig. Una comissió municipal examinarà la documentació, valorarà les sol·licituds i s'atorgarà la llicència mitjançant una resolució d'Alcaldia, que prioritzarà, en primer lloc, les peticions de les entitats locals sense ànim de lucre; després les d'establiments públics o privats del municipi i, per últim, si queden espais lliures, les peticions de fora del municipi. El permís autoritzarà a la instal·lació d'una caseta durant els quatre dies de la Festa Major: el 10, 11 i 12 de juny podran obrir fins a les 4 de la matinada, i el dia 13, fins a les 22 hores.
Per tal d'accedir a l'autorització, l'adjudicatari haurà d'abonar 500 euros. Les entitats locals sense ànim de lucre no hauran de pagar res, mentre que les de fora del municipi tindran una bonificació del 50%. L'Ajuntament facilitarà als adjudicataris: l'espai, un punt de llum, accés a aigua potable, contenidors per a la gestió dels residus i, a petició del titular de la llicència d'activitat, una carpa de 3x3 metres.
Els beneficiaris hauran de complir una sèrie de requisits tècnics i normes per tal de garantir les màximes condicions de salubritat i de qualitat en els productes que es posin a la venda en les casetes. Les bases es poden consultar a la web municipal www.montcada.cat.