Aquest grup l'integren veïns i veïnes que lluiten per un municipi lliure de rumors, estereotips i prejudicis.
La Xarxa Antirumors de Montcada i Reixac (Xarmir) –formada per ciutadania a títol particular amb el suport de l’Ajuntament– demana la participació de la ciutadania en el seu projecte amb missatges que es poden veure als espais de publicitat institucional que hi ha a la via pública.
La Xarmir, creada al 2015, la integren veïns i veïnes que promouen una convivència intercultural i que lluiten per aconseguir un municipi lliure de rumors, estereotips i prejudicis, per mitjà de la incidència social. La Xarmir crea relacions de respecte i reconeixement, tot generant confiança i cooperació entre persones diverses, sense jutjar aparences, cultura, origen, gènere, edat o classe social. L’objectiu del col·lectiu és trobar les similituds i no les diferències entre la ciutadania.
Per contactar amb la Xarmir, es pot enviar un correu electrònic a l’adreça montcadaantirumors@gmail.com. L’entitat fa reunions periòdiques per donar a conèixer els seus projectes i la pròxima és el 9 de novembre, telemàtica; i el dia 30, a les 18.30 h, al Kursaal (Masia, 39).