L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC), ha atès un total de 1420 consultes i ha cursat 255 reclamacions al llarg de l'any 2011. Del total d'atencions, les relacionades amb telefonia arriben al 33%, sent un any més la matèria que més reclamacions ha generat. La resta de consultes han estat per qüestions relatives a entitats bancàries (8%), d'assegurances (7%), o de consum elèctric (6%) entre d'altres. Una de les dades més curiosos del balanç del 2011 és que per primera vegada ha aparegut la reparació d'electrodomèstics com un dels àmbits que més consultes suscita.
L'OMIC és un servei municipal d'atenció directa i gratuïta que ofereix informació sobre temes que afecten els consumidors: drets, recepció de denúncies i reclamacions i educació i formació en matèria de consum.
L'Oficina ofereix consultes telefòniques sobre serveis domèstics, habitatge, serveis bancaris, assegurances, alimentació, electrodomèstics, automòbils, neteja tèxtil, serveis turístics i bars i restaurants, entre altres. També s'encarreguen de fer l'anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions, mediació entre les parts per a la resolució de conflictes, campanyes d'informació i orientació als consumidors, inspeccions a comerços i edició de material informatiu.
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor es troba a la Casa de la Vila (C. Major, 32) i l'horari d'atenció al públic és els dilluns de 10 a 13h i de 15 a 19h i de dimarts a divendres de 8 a 15h.