L’objectiu és disposar d’una eina de comunicació directa amb tots els comerciants del municipi, adaptant-se així a les noves tecnologies per oferir novetats, actuacions i formacions relacionades amb el sector, així com les mesures sanitàries contra la Covid-19.
La regidoria de Comerç ha posat en marxa un canal a la xarxa social de Telegram amb l’objectiu de disposar d’una eina de comunicació directa amb tots els comerciants del municipi, tant els integrants de l’Associació de Comerciants de Cant Sant Joan i de Montcada Centre Comerç; com els que no ho són. Aquest canal permetrà que els comerciants estiguin informats sobre novetats, actuacions i formacions relacionades amb el seu sector, així com les mesures sanitàries contra la Covid-19 que estiguin vigents en cada moment. L’enllaç per poder formar part d’aquest grup és: t.me/MIRcomerc.
“Amb aquesta eina donem resposta a la demanda dels comerciants per disposar de manera immediata de tots els canvis provocats per la Covid-19 i altres notícies relacionades amb el sector”, ha dit el regidor de Comerç, Salva Serratosa.