Horaris dels equipaments municipals durant la Setmana Santa

Dijous, 17 de març de 2016

Els equipaments i serveis municipals de l'Ajuntament de Montcada i Reixac realitzaran horaris especials coincidint amb la Setmana Santa. En primer lloc, l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC), del 21 al 24 de març, ambdós inclusius, l'horari d'atenció al públic serà de 8 a 14 hores. L'OAC està situada a la planta baixa de l'edifici de l'Ajuntament (Avinguda de la Unitat, 6), on també hi ha l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (Omic), que atendrà el dimarts 22 de març només durant el matí, de 9 a 14 h. i romandrà tancada el dijous 24 de març.


L'Institut Municipal d'Esports i Lleure (IME) realitzarà horari especial Dijous Sant i atendrà al públic de 9 a 13 h. A la Casa de la Vila (Major, 32) hi haurà l'horari habitual, inclòs el dissabte al matí. El kursaal (Masia,39), estarà tancat el dijous 24 a la tarda.


Pel que fa als centres cívics, La Ribera (Llevant, 10) i el Casal de la Gent Gran casa de la Mina (Parc de les Aigües) obren de dilluns 21 al 23 en el seu horari habitual, l'Alzina (Núria, 73) tanca des de dimecres 23 fins dilluns 28 ambdós inclosos, i Can Cuiàs (Geranis, sn) obrirà al públic dilluns 21, dia en què el regidor de barri atendrà els ciutadans, i tancarà des de dimarts 22 fins 28 de març.

Pel que fa a les biblioteques, l'Elisenda de Montcada (Tarragona, 32), del 21 al 24 de març, obrirà de 16 a 20,30 h. La Biblioteca de Can Sant Joan (Turó,45), tancarà del 21 al 28 de març

Darrera actualització: 6.06.2018 | 09:55