El servei manté el seu horari i l’obligació de concretar cita prèvia, així com respectar les normes de prevenció i higiene.
Des del passat dimarts 23 de juny, el servei de la deixalleria municipal ha deixat de funcionar amb les franges horàries que l’Ajuntament va establir a mitjans del mes de maig per evitar aglomeracions i separar l'activitat d'autònoms i empreses respecte particulars. Amb tot, es recorda als usuaris que continua sent obligatori sol·licitar cita prèvia per tal de fer ús del servei (telèfon: 935 644 157, atenent trucades de 16 a 19 h, de dimarts a divendres) i que cal respectar les mesures higièniques i de prevenció, com portar guants i mascareta, respectar la distància de seguretat i descarregar el material en un màxim de 30 minuts. Així mateix, només podran coincidir un màxim de quatre vehicles al mateix temps i no podran anar més de dues persones a cada vehicle.
La deixalleria municipal va tancar el passat 19 de març amb l’objectiu de reduir el risc de contagi de la COVID-19. Posteriorment l’Ajuntament va reobrir-la habilitant un sistema de franges horàries com a mesura de prevenció a l’inici del desconfinament; una mesura que ha decidit suspendre un cop finalitzat l’estat d’alarma.
D’altra banda, les deixalleries mòbils de Montcada i Reixac i de l’Àrea Metropolitana de Barcelona continuen funcionant com en les darreres setmanes.