Les actuacions de millora del paviment deteriorat al pati de la Casa de les Aigües i la plantació de nou arbrat i la instal¿lació de bacs a la zona verda del Parc de les Aigües ja han finalitzat. Aquestes obres estan incloses dintre del Pla metropolità de suport a les polítiques socials municipals per als anys 2012-2013, finançat per l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i l'Ajuntament de Montcada i Reixac.
En el marc d'aquest pla municipal treballen 32 persones, que es trobaven en situació d'atur, i que realitzen diferents activitats relacionades amb la millora urbana i el manteniment d'equipaments municipals. A la Casa de les Aigües s'ha millorat el paviment interior de la zona dels jardins, que estava molt deteriorat. Al parc de les Aigües s'ha realitzat una intervenció ¿ a la zona propera de l'antiga Intorsa- consistent en la plantació d'arbrat i la instal¿lació de rec automàtic. També s'han instal¿lat mobiliari urbà en aquest espai. Fa uns dies es van iniciar una altra actuació, dintre d'aquest Pla, al parterre de plaça d'Espanya, entre Anselm Clavé i Sant Tomàs.
L'AMB i l'Ajuntament han destinat 424.237€ al Pla municipal de suport a les polítiques socials per als anys 2012-2013. L'objectiu d'aquesta cooperació econòmica és donar suport a les polítiques socials locals generant llocs de treball i creant i diversificant l'activitat econòmica. Aquestes persones treballaran entre 6 i 9 mesos, amb un contracte d'obra i servei, en diverses actuacions al municipi. En l'organització d'aquest Pla municipal han intervingut les regidories de Serveis Socials, Promoció Econòmica i Política Territorial.