Es recuperen places d'aparcament al carrer Guadiana

Dimecres, 9 de novembre de 2011

Aquesta setmana s'inicien les obres per recuperar les places d'aparcament i l'espai de voreres que hi havia a la confluència del carrer Guadiana amb Rocamora. Aquesta zona l'havia reservat l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries per a la construcció d'un pou de ventilació de la Línia d'Alta Velocitat i que finalment no es construirà. Amb aquesta acció es recuperaran dues places d'aparcament.

Al setembre del 2009, l'empresa ferroviària va iniciar els treballs per a la construcció del pou però poc després es van aturar les obres. Dos anys més tard, l'espai continua tancat i fonts de l'Adif han informat al Consistori que aquest pou no es realitzarà perquè ha canviat la normativa relativa a la distància entre pous de ventilació per a túnels ferroviaris i es redistribuiran els que hi havia previstos als jardins de Jaume I, al carrer Viver i al Parc de les Aigües (ja finalitzat).

També es tornaran a instal·lar 7 contenidors soterrats de recollida selectiva i de resta que es van substituir temporalment per 11 contenidors de superfície de fraccions diferents que es van ubicar al carrer Duc de Tetuán. D'aquesta manera es recuperaran 3 places més d'aparcament a la zona.

El president de l'Àrea de Política Territorial, Juan Parra, ha afirmat que amb aquesta acció "tornem a recuperar un espai que estava previst tancar durant molt temps per obres i a més donarem una mica d'oxigen a la zona centre, on és difícil estacionar".

Darrera actualització: 4.06.2018 | 13:41