Els nens i nenes del Turó exposen a El Kursaal els seus dibuixos sobre els drets humans

Divendres, 16 de novembre de 2012
Una delegació municipal, encapçalada per l'alcaldessa de Montcada i Reixac, M. Elena Pérez i la regidora d'Integració, Cooperació i Solidaritat, Elisabet González, ha assistit aquest matí a El Kursaal per inaugurar una mostra amb els dibuixos sobre els drets humans elaborats per els nens i nenes de El Turó. L'acte s'ha aprofitat també per lliurar als alumnes un cartell de grans dimensions per a penjar a cada aula de l'escola amb el dibuix seleccionat de cada un dels drets.

Aquesta activitat pretén impulsar el coneixement d'aquests drets entre els més petits amb l'objectiu que aquests assimilin conceptes com la igualtat, la justícia social o el respecte a les diferències culturals, lingüístiques o religioses. A l'acte d'avui, nens i nenes de diferents cursos han llegit cada un dels drets humans. L'alcaldessa, M. Elena Pérez, ha afirmat que "avui inaugurem aquesta exposició sobre Drets Humans realitzada amb els dibuixos dels nens i les nenes de 1er a 6è de l'Escola El Turó. Des d'aquí vull donar-vos a tots i a totes l'enhorabona per aquests fantàstics dibuixos que serveixen per il¿lustrar un tema tan important com el dels Drets Humans".

Aquesta ha estat una de les activitats incloses al projecte "A Montcada i Reixac treballem els Drets Humans i la Cultura de Pau", iniciativa educativa amb la que es vol sensibilitzar la població de la defensa de la Pau envers els conflictes violents i fer palesa la situació que hi viuen països on existeix un enfrontament armat. Enguany aquesta mostra ha substituït l'edició dels llibres dels drets humans que s'havia fet durant dos anys consecutius.

Darrera actualització: 5.06.2018 | 12:42