Els joves de Montcada i Reixac poden donar la seva opinió en un procés participatiu obert per dissenyar el nou Pla Local de Joventut

Dilluns, 2 de març de 2015

La Regidoria d'Infància i Joventut de l'Ajuntament de Montcada i Reixac ha obert un procés participatiu en el qual els joves de la ciutat podran dir la seva i donar la seva opinió respecte els temes que més els interessen i/o els preocupen. Aquestes aportacions es volen incloure al nou Pla Local de Joventut que el consistori ha començat a elaborar. 'El Pla Local de Joventut ha de ser una eina de planificació estratègica de les accions municipals orientades a aquest col·lectiu i és fonamental saber què és el que preocupa i interessa els joves de la nostra ciutat', ha dit la presidenta de l'Àrea Social i regidora d'Infància i Joventut, Ana Rivas.

Per fer arribar al consistori les aportacions hi ha diversos canals: es pot omplir un qüestionari allotjat al web d'Infància i Joventut, www.mirjove.cat o bé, contestar les preguntes que un equip d'enquestadors farà al carrer. Als instituts, el servei 'Aprop, més a prop' distribuirà l'enquesta entre l'alumnat. L'Espai Jove Can Tauler (Balmes, 16) acollirà aquest dissabte, 7 de març, una primera trobada (10 h) adreçada a persones de 16 a 30 anys, vinculades a les entitats de la ciutat, perquè puguin fer les seves aportacions al projecte i mostrar els seus punts de vista.

Darrera actualització: 6.06.2018 | 09:51