El servei de monitoratge del transport adaptat al municipi començarà el 7 de gener

Dijous, 2 de gener de 2025

El servei estarà habilitat a totes les rutes que s’ofereixen des de Montcada i Reixac i en horari complet (matí i tarda).

El transport adaptat per a persones amb discapacitat, dependència o mobilitat reduïda disposarà d’un servei de monitoratge a partir del dimarts 7 de gener a totes les línies en horari complet (matí i tarda). El compliment d’aquest servei, que es fa segons l’article 19 de la Llei Catalana d’Accessibilitat, s’havia vist endarrerit pels diversos processos de licitació que van quedar deserts per manca d’empreses disposades a oferir el servei de transport adaptat que incorporava el monitoratge a totes les rutes.

Al llarg de les últimes setmanes, des de la regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament s’ha treballat amb l’empresa concessionària que té prorrogat el servei a les tres rutes que s’ofereixen des de Montcada i Reixac.

La regidora de Serveis Socials, Dori Alcalá, ha declarat que des del consistori “lamentem profundament l’endarreriment que hi ha hagut a causa dels processos de licitació deserts i comprenem la preocupació de les famílies afectades aquestes últimes setmanes. Des de l’Ajuntament hem treballat per resoldre aquest problema i garantir un transport segur i de qualitat per a totes les persones dependents del municipi”.

Per la seva banda, l’alcalde, Bartolo Egea, es mostra satisfet que s’hagi pogut resoldre la problemàtica amb el servei de monitoratge del transport adaptat, una qüestió “que anava arrossegant-se d’anys anteriors, ja que es podia haver modificat sense problemes el contracte durant aquests anys en qualsevol moment, i aquest canvi, no es va realitzar”. “Ha estat aquest equip de govern el que ha posat la solució i que continuarà treballant per aconseguir una ciutat més accessible i amable per a les persones amb discapacitat, dependència o mobilitat reduïda”, ha afegit.

Darrera actualització: 2.01.2025 | 09:57