El Ple de desembre es tornarà a fer de manera telemàtica

Dimarts, 21 de desembre de 2021

Davant l’augment del risc de contagi de la Covid-19, l’Ajuntament ha decidit que, com a mesura de precaució, la sessió plenària del 23 de desembre no es farà de forma presencial a la Casa de la Vila.    

  • El Ple començarà a les 18.30h i es podrà seguir en directe a través de montcada.cat i laveu.cat.
  • La millora de les dades de contagis van permetre que les dues sessions del passat mes de novembre –l’extraordinària de pressupostos i l’ordinària- es fessin de forma presencial a la Casa de la Vila.

A causa de l’augment de contagis de la Covid-19 que s’estan produint durant els darrers dies, l’Ajuntament ha decidit que, com a mesura de precaució, els Plens municipals es tornaran a fer de forma telemàtica. Per tant, la sessió corresponent al Ple de desembre que s’havia de celebrar de manera presencial aquest dijous, 23 de desembre, a la Casa de la Vila es farà online. El Ple començarà a la mateixa hora, les 18.30h, i es podrà seguir en directe a través de montcada.cat i laveu.cat.

Després d’un parèntesi de 20 mesos de sessions virtuals -des de febrer de l’any 2020 fins al novembre del 2021-, el consistori va decidir, gràcies a la millora en les dades de contagis, recuperar la presencialitat en els dos Plens, l’extraordinari de pressupostos i l’ordinari, que es van celebrar els dies 11 i 24 de novembre, respectivament.

Darrera actualització: 23.12.2021 | 12:15