'Una de les lÃnies priorità ries d'actuació del nou govern municipal és impulsar un pla de xoc contra l'atur', ha explicat l'alcaldessa de Montcada i Reixac, Laura Campos, durant la inauguració de la quarta jornada Getting Talent que té lloc aquest dimarts, 22 de setembre, a l'hotel Sercotel Ciutat de Montcada. Al voltant de 140 persones, 90 aspirants a obtenir feina i 50, representants d'empreses i serveis, participen a l'activitat, organitzada per Promoció Econòmica, Empresa i Ocupació, amb l'objectiu de posar en contacte persones en situació d'atur i empreses que busquen personal o fórmules de cooperació. 'Montcada i Reixac és una ciutat industrial i empresarial, necessitem reactivar els polÃgons i generar ocupació', ha apuntat Campos, qui ha dit que aquest pla de xoc contra l'atur s'adreçarà especialment a joves, dones i majors de 45 anys.
La regidora de Promoció Econòmica i Ocupació, Ana Ballesta, ha agraït la participació de totes les persones que s'han inscrit al Getting Talent. 'És l'edició amb més participants, esperem que d'aquà surtin les mà ximes contractacions possibles', ha indicat l'edil, qui ha emplaçat els assistents a conèixer tots els serveis que els pot oferir el departament que dirigeix, com la borsa de treball, la formació i les bonificacions a empreses. 'Volem enfortir els llaços entre les persones que treballen a Montcada i Reixac', ha dit Ballesta.
Pel que fa a les ponències, el director de RRHH del Grup Sifu, Francesc Porta, ha parlat sobre nous processos de reclutament i incorporació. El coordinador de Creu Roja de Ripollet, Cerdanyola i Montcada i Reixac, César MartÃnez, ha ofert una xerrada sobre oportunitats i casos d'èxit al Vallès Occidental. L'empresa Attitud Consulting ha parlat sobre accions de motivació i productivitat per a empreses i treballadors. La part final del Getting consisteix a que empresaris i persones en situació d'atur facin un mà xim de cinc entrevistes.