L’estrena de la nova imatge institucional s’ha celebrat aquest divendres a la plaça de l’Esgésia amb una festa amb tallers infantils i animació musical. El assistents a l’acte han rebut com a obsequi una tassa.
L’Ajuntament de Montcada i Reixac ha estrenat aquest divendres ‘Sempre MiR’, la nova marca de ciutat, que, a partir d’ara, esdevindrà la seva imatge institucional. La presentació s’ha fet a la plaça de l’Església amb una descoberta oficial a la façana de l’Auditori Municipal.
‘Sempre MiR’ neix de la necessitat de potenciar el sentiment de pertinença a la ciutat i crear una identitat que presenti el camí que la ciutat desitja pel futur. La nova marca està basada en l’acrònim de la ciutat. Respecte a l’antiga marca, ‘MiR, Ciutat per tu’, la M i la R es mantenen en caixa alta i la ‘i’ en caixa baixa, que és més amable i recorda les persones que hi viuen al municipi. La R s’ha modificat per donar un aire més proper i recorda un somriure i una mirada d’empenta cap al futur. Les taques orgàniques són una representació abstracta dels deu barris que tenen la seva pròpia identitat, però que, conjuntament formen Montcada i Reixac.
Durant la seva intervenció, l’alcalde de Montcada i Reixac, Bartolo Egea, ha destacat que la nova marca representa “una mirada cap al futur, cap a la Montcada i Reixac que volem, una ciutat que sigui amable per a totes les persones que hi viuen”. Egea també ha expressat que més que un lema, ‘Sempre MiR’ vol simbolitzar “un sentiment d’orgull de ciutat”.
Els assistents a la festa, que han pogut gaudir amb tallers infantils, un photocall i ambientació musical, ha escrit en un mural frases relacionades amb el municipi i, a canvi, s’han emportat com a regal una tassa decorada amb la nova marca.