Conveni entre el consistori i el Registre de la Propietat de Montcada i Reixac

Dimecres, 23 de gener de 2013

L'Ajuntament de Montcada i Reixac ha aprovat en Junta de Govern Local el text del conveni que signaran properament el Registre de la Propietat de Montcada i Reixac i el consistori i que millorarà la comunicació directa entre ambdues administracions. El passat 1 de gener de 2013 va entrar en vigor la modificació de la Llei Hipotecària que afegeix l'apartat 5 de l'article 254 que estableix que el Registre de la Propietat no realitzarà la inscripció de cap document sense que s'hagi acreditat el pagament de l'Impost sobre l'Increment de Valor dels Terrenys de Natura Urbana, més conegut com Plusvàlua. A partir d'ara, els ciutadans que s'adrecin al Registre per a inscriure una escriptura hauran de confirmar si ja s'ha fet l'oportuna declaració davant l'Ajuntament, i de no ser així, la podran fer al mateix Registre.

El president de l'Àrea Econòmica, Joan Maresma, ha afirmat que "mitjançant aquesta nova via de comunicació entre administracions el consistori obtindrà informació immediata sobre les transmissions de béns immobles a efectes tributaris".

Darrera actualització: 5.06.2018 | 12:46