Contactar
Twitter
Facebook
Youtube
Instagram
Whatsapp
Idiomes
Català
Castellà
Anglès
Alemany
Francès
19.01.2025 | 16:25
Ajuntament de Montcada i Reixac
Cercar:
Ajuntament
Serveis i tràmits
El municipi
Actualitat
Temes
Adreces i telèfons
Ajuntament
Govern
L'alcalde
Àrees i regidories
Informació dels regidors/es
Organigrama de l'ens
Retiment de comptes
PAM 2023-2027
Eix 1. Avançar amb responsabilitat, estratègia i bon govern
Eix 2. Respecte a les persones i la qualitat de vida
Eix 3. Montcada i Reixac: transformació de ciutat, millora urbana i econòmica
Eix 4. El soterrament: el futur de la ciutat
Eix 5. Una ciutat sostenible i de futur
Projectes d'inversions 2023-2027
Agenda política
Bartolomé Egea - Alcalde PSC
Nani López - Regidora PSC
Albert Carandell - Regidor PSC
Dámaris Sánchez - Regidora PSC
Andreu Iruela - Regidor PSC
Dori Alcalá - Regidora PSC
David Zambrana - Regidor PP
Rafa Ruiz - Regidor VIVIM
Anabel Moreno - Regidora VIVIM
Hemeroteca agenda política
Grups municipals
Cartipàs: organització política
Tècnics municipals
Pressupostos i gestió econòmica
Organismes dependents o vinculats
Resolucions judicials
Ple municipal
Junta de govern local
Comissions informatives
Convocatòries de selecció de personal
Oferta pública
Interinatges
Borses de treball
Altres processos
Proves de convocatòries realitzades i en curs
Seu electrònica
Transparència
Responsable de comunicació municipal
Plans estratègics municipals
Òrgans de participació
Codi de conducta dels alts càrrecs
Pla de Mesures Antifrau
Dades obertes
Catàleg de serveis
Cartes de Serveis
Anuncis / Edictes
Perfil de Contractant
Planejament urbanístic
Gestió urbanística
Arxiu Municipal
Servei de consulta
Pla director
Difusió
Exposició 'L'aygua de Montcada'
Cerca de víctimes i persones desaparegudes
Memòria democràtica
Memòries anuals
Recursos per a la recerca
Riuada del 62
Assessorament Treball de Recerca
Exposicions
Activitats educatives
Itineraris culturals
Dia Internacional dels Arxius
Normativa
Ordenances, Reglaments i Normes internes
Ordenances fiscals
Normativa urbanística
Serveis i tràmits
Oficines municipals
Tràmits i gestions
Sol·licitud genèrica
Carpeta ciutadana
Sol·licitud d'accés a la informació pública
Resolucions de les sol·licituds d'accés a la informació pública
Notificacions electròniques
Verificació de documents electrònics
Calendari fiscal
Factura electrònica
Finestreta Única Empresarial (FUE)
Recollida de mobles i voluminosos
Farmàcies de guàrdia
El municipi
Com arribar
Plànol
Guia del municipi
Equipaments
Entitats i associacions
Emergències
Informació del municipi
Presentació de la ciutat
Història
El municipi en xifres
Turisme
Calendari festiu, festes i fires
Llocs d'interès
Informació geogràfica
Actualitat
Notícies
Agenda
Canals de comunicació
Avisos
Hemeroteca
Butlletí digital
La Veu
Rss
Temes
Comunicació i Protocol
Cooperació i Solidaritat
Cultura
Educació
Escoles bressol
Educació Infantil i Primària
Educació Secundària
Ensenyament postobligatori
Esports
Gent gran
Habitatge
Sol·licitud de pisos de protecció oficial
Borsa de mediació de lloguer social
Igualtat
Obres guanyadores 10è concurs de microrelats 'Dones veu a les dones?'
Obres guanyadores 9è concurs de microrelats 'Dones veu a les dones?'
Medi ambient
Montcada Avança
Ocupació
Cursos de formació professionalitzadora
Montcada inclou
Plans d'ocupació
Empresa
Emprenedoria
Comerç
Turisme
Formació
Polígons industrials
Agents col·laboradors
Museu Municipal
Revista Monte Catano
Participació
Policia Local
Polítiques d'inclusió
Protecció Civil
Servei Local de Català
Serveis municipals i via pública
Serveis socials
Soterrament
El projecte
Afectacions
Cronologia del projecte de soterrament de la línia de Portbou
Més notícies del soterrament
Als mitjans
Espais que desapareixeran amb el soterrament
Urbanisme i llicències d'obres
Voluntariat
Xarxa d'Equipaments
Adreces i telèfons
home
Actualitat
Notícies
Agenda
Canals de comunicació
Avisos
Hemeroteca
Butlletí digital
La Veu
Rss
Notícies
Agenda
Canals de comunicació
Avisos
Hemeroteca
Butlletí digital
La Veu
Rss
Bases de participació a la Rua de Carnaval 2008
Dijous, 29 de novembre de 2007
Com a novetat, enguany es passa de 6 grups de subvenció a 7. Les categories i modalitats de subvencions que atorga la regidoria de Cultura seran les següents: grups de 15 a 25 persones, 350 euros; grups de 26 a 35 persones, 450 euros; grups de 36 a 45 persones, 550 euros; grups de 46 a 55 persones; 650 euros; grups de 56 a 65; 750 euros; grups de 66 a 75; 850 euros i a partir de 76, de 850 euros més 5 euros per cap a partir de la persona 77 i fins a un màxim de 1.100 euros per comparsa. Els esplais rebran una única subvenció de 350 euros. Per a les comparses de nova creació, que siguin de Montcada i Reixac i que com a mínim el 51% dels integrants siguin persones entre 12 i 25 anys, rebran també una subvenció extraordinària de 150 euros que atorga la regidoria d'Infància i Joventut.
La regidora de Cultura, Amèlia Morral, ha afirmat que
"enguany s'ha augmentat l'import de la subvenció en totes les categories i modalitats per fomentar la participació. A més, s'ha fixat el grup mínim per comparsa en 15 persones, enlloc de 20 que hi havia fins ara, per intentar que participin nous grups a la rua".
Com a principal novetat d'aquesta edició i per aconseguir aquest objectiu, en finalitzar el sambòdrom es farà el sorteig d'un o més viatges de cap de setmana per a dues persones a algun destí relacionat amb els Carnavals entre les persones participants de la rua, ja sigui a nivell individual, de petit grup o bé en comparsa. Amèlia Morral, ha destacat que
"volem convertir el Carnaval de Montcada i Reixac en tot un referent a la comarca i per això hem de buscar formulés que animin a la gent a participar activament en aquesta gran festa
". El Carnaval és una de les festivitats que compta amb més participació al municipi i una de les més esperades per tots els montcadencs i montcadenques.
Les inscripcions començaran el proper 10 de desembre i per formalitzar-les, les comparses s'han d'adreçar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament de Montcada i Reixac (Av. de la Unitat, 6, planta baixa), de dilluns a divendres (de 8 a 19 hores). Aquest any també es podran presentar les inscripcions al Punt d'Atenció Ciutadana (PAC) al Centre Cívic Can Cuiàs (C. Geranis s/n), presentant el full d'inscripció de Rua de Carnaval 2008 que estarà disponible a partir del 3 de desembre. El document es pot obtenir a la regidoria de Cultura (c/ Domènec Fins, 12), a l'OAC i es pot descarregar a la web municipal www.montcada.cat. Al portal d'Internet i a la regidoria de Cultura també es poden consultar la totalitat de les bases.
Bases Rua de carnaval 2008 (PDF 74,3 Kb)
Full d'inscripció (RTF 331 Kb)
Compartir
Tweet
Darrera actualització: 31.05.2018 | 13:52
Rúa Carnaval 2007