Aquesta nova plataforma, que es presentarà durant el primer trimestre de 2025, vol convertir-se en una xarxa local de comunicació, interacció i participació.
Els serveis de Comunicació Municipal i Transparència i Bon Govern de l’Ajuntament estan treballant en la creació d’una aplicació de ciutat que permetrà a tota la ciutadania accedir des del telèfon mòbil, d’una manera senzilla i accessible, a tota la informació local i els serveis municipals. A més, aquesta nova APP permetrà fer tràmits i gestions, així com informar d’incidències a la via pública, reservar estacionament a la zona taronja, rebre alertes i notificacions o formalitzar inscripcions i reserves en esdeveniments, entre d’altres.
Aquesta nova plataforma integrarà comunicació, interacció i participació amb l’objectiu de convertir-se en una xarxa local. L’eina permetrà dissenyar espais per crear comunitats que desitgin formar part del projecte. En aquest sentit, s’està treballant perquè les entitats i els comerços locals puguin tenir el seu propi espai per aparèixer en un directori i generar una nova via de comunicació i contacte amb les persones usuàries.
La nova APP podrà integrar els continguts que l’Ajuntament publica actualment a les xarxes socials i a la seva pàgina web perquè tota la informació pugui arribar a la ciutadania a través d’un únic canal d’una manera fàcil i directe.
La previsió és que aquesta aplicació es pugui presentar durant el primer trimestre de 2025.
“Aquesta nova eina serà molt important perquè permetrà que la ciutadania tingui tot a l’Ajuntament a només un click des del seu telèfon mòbil. A més, fomentarà un relació més directa i transparen entre l’administració i la població”, ha declarat Dámaris Sánchez, regidora de Transparència i Bon Govern.