SOTERRAMENT. Afectacions a la vorera de l'avinguda de la Ribera

Dilluns, 24 de març de 2025

A causa d’unes prospeccions que s’han de realitzar al mur de canalització del riu Ripoll, la vorera del costat riu de l’avinguda de la Ribera (Montcada Centre) -a l’altura de la pista coberta de l’escola Reixac- estarà tallada al pas de vianants a partir del 31 de març i fins al 14 de maig.

Els dos carrils de circulació de vehicles seran més estrets i s’hauran de desplaçar al costat escola i comptaran amb senyalització vertical i horitzontal.

El gir a l’esquerra per a vehicles que van des de l’avinguda de la Ribera cap al carrer Barcelona Centre i Major estarà prohibit durant les obres. Per tal d’accedir a aquesta zona els vehicles podran girar a l’esquerra al carrer Joaquim Castellví, passada la baixada del pont dels Germans (senyalitzada al terra amb una graella groga).

Els vehicles que es dirigeixen al carrer Major des del pont dels Germans i des de Joaquim Castellví podran continuar realitzant el gir amb normalitat.

Darrera actualització: 25.03.2025 | 10:52