Concert. 'Las Karamba'

Diumenge, 23 de maig de 2021 a les 21:30h

Barreja multicultural entre Veneçuela, Cuba, Argentina, Panamà i Catalunya. Una banda que dóna lloc a un estil musical on es reconeix el són, el chachachá, la salsa, la timba i la música urbana, des d'una perspectiva social femenina.

Es funda el 2018 en el si dels carrers de Barcelona, ​​entre el caos, el tràfic, la ciutat i l'estrès, en la necessitat d'adquirir forces, combatre pors i contagiar d'alegria i il·lusió a tot públic.
Neix de l'empatia entre set històries de vida. Històries de migracions i herències musicals, amb la intenció de perseguir somnis, experimentar el potencial i la sensibilitat humana.

Actualment la banda està integrada per Ahyvin Bruno (veu i guiro), Rita Baulida (timbal), Ahylin Bruno (congues), Liviet Ojeda (baix), Natasha Arizu (teclat) i Anggie Obin (flauta), els quals amb el seu primer àlbum " camí Així "porten color i llum a allà on van.

"Les Karamba" som la veu de totes aquelles dones que van callar, que van estar a l'ombra, que van lluitar soles, al llarg de la història de la música, i que avui tenen molt per explicar.

Quin cost té:

Accés lliure, aforament limitat. No cal reserva prèvia.

Parc Antiga Cerveseria

Carrer Montiu - 08110 Montcada i Reixac - Barcelona
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 5.05.2021 | 12:25