L’Ajuntament aposta per potenciar el contingut informatiu dels canals de comunicació creats durant l’estat d’alarma
Els canals de WhatsApp, Telegram o l’app municipal, impulsats inicialment per fer un seguiment de l’impacte de la COVID-19 a Montcada i Reixac, inclouran a partir d’ara tota la informació relacionada amb l’activitat del consistori.
Un cop finalitzat l’estat d’alarma i superada l’etapa més dura del confinament, l’Ajuntament de Montcada i Reixac ha decidit continuar amb els tres canals de comunicació -WhatsApp, Telegram i l’app municipal- que va generar per informar a la ciutadania sobre les novetats i l’impacte de la COVID-19 al municipi. Ho farà incloent a partir d’ara tota la informació relacionada amb l’activitat del consistori, coincidint amb la voluntat de l’Ajuntament de restaurar de mica en mica la normalitat dels serveis municipals. Per tant, es recomana als usuaris de WhatsApp que canviïn el nom del canal a la seva agenda de contactes i el guardin com a MIRactualitat (en comptes del fins ara habitual MIRCoronavirus).
A diferència de la pàgina web o les xarxes socials de l’Ajuntament, aquests tres canals municipals són de caràcter unidireccional i, per tant, no generen converses ni permeten enviar missatges, així com tampoc atenen o reben trucades telefòniques. Per contra, permet un sistema de subscripció que facilita la recepció de notícies d’última hora directes al telèfon mòbil. A més, l’app ofereix notícies i els telèfons de contacte dels diferents serveis de l’Ajuntament.
Tota la informació per donar-se d’alta a Whatsapp i a Telegram i per descarregar l’APP Montcada i Reixac la trobareu en aquest enllaç.